Pôvodný názov:
Cause and Effect
Warning: Undefined array key "lang" in /www/l/c/u179546/public_html/inc/skrat.php on line 5
Označenie: S05E18
Zaradenie: TNG - The Next Generation
Premiéra: 23.03.1992
Dabing: Áno
Rok: 2368
Hviezdny čas: 45652.1
v TNG 117 z 176
v Star Treku 225 z 918
Obsah:
Hviezdny dátum 45652.1: Enterprise je zničená vo veľkom
výbuch - ale len o chvíľu neskôr starší dôstojníci hrajú svoje
pravidelná aová hra, akoby sa nič nedialo. Dr. Crusherová sa už cíti
pozná súčasnú situáciu a čo bude ďalej. Keď zrazu ďalší
hviezdna loď sa objavuje z anomálie a chystá sa zraziť s Enterprise,
Picard sa riadi Datovou radou, aby zmenil trajektóriu druhej lode
vlečný lúč namiesto dekompresie hlavnej kyvadlovej dopravy, ako navrhoval Riker,
ale toto nestačí. Enterprise je zničená pri obrovskom výbuchu – ale
len o chvíľu neskôr... Loď je zachytená v časovej slučke a posádka - okrem
pre Data- všimnite si to déja vu zážitkami, ktoré sú čím silnejšie, tým viac
často prechádzajú časovou slučkou. S vedomím, že sa stane niečo hrozné
a možno bude málo času, aby sme sa tomu vyhli, Geordi poskytne Dataovi dekyon
žiarič, čo mu dáva možnosť
zapamätajte si konkrétnu malú informáciu v nasledujúcej slučke. Len
predtým, než loď opäť exploduje, Data naprogramuje číslo „3“, ktoré na prekvapenie všetkých často
sa objaví počas tejto slučky. „3“ označuje číslo Rikerovej hodnosti
kôstok, a keď má kolízia opäť nastať, Data nasleduje Rikerovu
a otvorí aj hlavnú kyvadlovú dopravu, čo nakoniec preruší čas
slučka. Enterprise bola chytená v slučke na sedemnásť dní, kým tá druhá
loď, USS Bozeman, cestovala 90 rokov do budúcnosti, len aby uviazla
aj v časovej slučke.
výbuch - ale len o chvíľu neskôr starší dôstojníci hrajú svoje
pravidelná aová hra, akoby sa nič nedialo. Dr. Crusherová sa už cíti
pozná súčasnú situáciu a čo bude ďalej. Keď zrazu ďalší
hviezdna loď sa objavuje z anomálie a chystá sa zraziť s Enterprise,
Picard sa riadi Datovou radou, aby zmenil trajektóriu druhej lode
vlečný lúč namiesto dekompresie hlavnej kyvadlovej dopravy, ako navrhoval Riker,
ale toto nestačí. Enterprise je zničená pri obrovskom výbuchu – ale
len o chvíľu neskôr... Loď je zachytená v časovej slučke a posádka - okrem
pre Data- všimnite si to déja vu zážitkami, ktoré sú čím silnejšie, tým viac
často prechádzajú časovou slučkou. S vedomím, že sa stane niečo hrozné
a možno bude málo času, aby sme sa tomu vyhli, Geordi poskytne Dataovi dekyon
žiarič, čo mu dáva možnosť
zapamätajte si konkrétnu malú informáciu v nasledujúcej slučke. Len
predtým, než loď opäť exploduje, Data naprogramuje číslo „3“, ktoré na prekvapenie všetkých často
sa objaví počas tejto slučky. „3“ označuje číslo Rikerovej hodnosti
kôstok, a keď má kolízia opäť nastať, Data nasleduje Rikerovu
a otvorí aj hlavnú kyvadlovú dopravu, čo nakoniec preruší čas
slučka. Enterprise bola chytená v slučke na sedemnásť dní, kým tá druhá
loď, USS Bozeman, cestovala 90 rokov do budúcnosti, len aby uviazla
aj v časovej slučke.