• Podpriestorové spojenie: Vytvorené
  • Databáza Hviezdnej flotily: Pripojená
  • Kvantové pamäťové pole: Stabilné
  • Optická dátová sieť: Presmerovaná
A-283982
C-267468
E-793387
2385
78232
589
5789
3882
5893
9885
3489
3465
0846
9798
9629
29
01
2064
64962
027
9776
626
1276
7612
126
97
6165
6626
876
74
05
34
279
89
6589
6547
6587
3465
867
2347
5762
4588
05
26
4768
67248
987
9798
8969
476
9047
8476
9749
0982
8969
0247
89
09
685
478
38
867
346
34
48
49
8
89
897
38
ML
757
98990
88
200
285
923
9
387
238
578
875
87
9
26
05-498447
D04
T2416
07-155161
Špičkový výkon

Pôvodný názov: Peak Performance
Warning: Undefined array key "lang" in /www/l/c/u179546/public_html/inc/skrat.php on line 5

Označenie: S02E21

Zaradenie: TNG - The Next Generation

Premiéra: 10.07.1989

Rok: 2365

Hviezdny čas: 42923.4


v TNG 46 z 176

v Star Treku 153 z 880


Obsah:

Stardate 42923.4: Simulácia usporiadaná arogantným zakdornským stratégom Kolramim má zvýšiť bojovú pripravenosť posádky. Riker a základná posádka sa menia na 80-ročnú a do značnej miery zaniknutú USS Hathaway, aby „bojovali“ proti Enterprise. S pomocou Wesleyho, ktorý z Enterprise prepašuje experiment s antihmotou, má Riker k dispozícii warp silu len na dve sekundy. Nečakane sa objaví ferengská loď a ohrozuje obe lode, ktorých zbrane sú deaktivované. Riker a Picard používajú lesť, aby sa zbavili Ferengov: Enterprise vypáli torpédo a v tom istom momente Hathaway preskočí na warp, čím vytvorí ilúziu, že stará loď bola zničená. Ferengi, zmätení z Picardovej brutálnej akcie, opúšťajú scénu. Data, ktorého Kolrami spočiatku nečakane porazil v strategickej hre, opäť vyzýva Zakdorn. Android teraz hrá hru nie preto, aby vyhral, ale aby čelil všetkým akciám svojho súpera, ktorý sa unaví a nakoniec to vzdá.